Hogyan tartják a kapcsolatot azokkal a cégvezetőkkel székhelyszolgáltatás esetén?

székhelyszolgáltatás lépései

székhelyszolgáltatás lépései

Minden ügyféllel a szerződésben meghatározott módokon tartjuk a kapcsolatot. Ez általában postai úton, email-en, sms-ben vagy telefonon történik. Felhatalmazás esetében pedig beszkennelve továbbítjuk az ügyfeleknek a küldemények tartalmát, hogy megkönnyítsük mindennapjaikat és ne kelljen mindig alkalommal bejönniük az irodába. Természetesen van lehetőség a személyes kapcsolattartásra is irodáinkban hétköznaponként 8 és 17 óra között. Még egy kérdés, hogy milyen kapcsolatot ápolnak a Nemzeti Adó- és Vámhivatallal? Ügyfeleink képviselőiként törekszünk arra, hogy együttműködjünk a hatóságokkal és a NAV ellenőreivel. A székhelyen rendelkezésre tartjuk a törvényileg előírt dokumentumokat és nyugodt környezetet igyekszünk biztosítani az esetleges ellenőrzések idejére, hogy a hatósági ellenőrök gyorsan és gördülékenyen tudjanak haladni munkájukkal. Ezért a topcegalapitas.com oldalon található székhelyszolgáltatás igénybe vétele esetében nyugodt lehet, feleslegesen nem fogják Önt sem zaklatni hatósági ellenőrzésekkel!

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>